CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 25 Mei 2011

AKHIRNYE...

Alhamdulillah, AKHIRNYE.. apa yang selama ni i cari2 dah jumpa..

Dalam beberapa minggu ni, i mula nk aktifkan semula blog yg telah lama terbengkalai ni. Maklumlah dah lama meninggalkan apa yg telah dipelajari lebih dua tahun yg lalu, banyaklah benda yg dah lupa dan banyak yg hilang dari ingatan.hu hu..

Ni gara-gara menyahut cabaran seorg kawan.TQ kerana slalu gelak besar kat i  n kata "blog x siap2,blog dah jadi 'goblog' ha ha ha"). Beberapa hari yg lepas i pun sanggup berguru dengan Elin (umur baru 13 thn) dan selama beberapa malam ni i pun dok la mengadap laptop mencari2 ilmu yg dah hilang..Dah sakit2 tengkok di buatnya. Cam ne nak kasi blog yg menarik n ada gadget cantek2 cam org lain punye??

AKHIRNYA... malam ni i tjumpa http://tutorialuntukblog.blogspot.com/ ni di http://syimama.blogspot.com/. Banyak benda yang simple tapi kita tak tau..I dah cuba merialisasikan apa yang i jumpa dan lihat la hasilnya sekarang..memang tidak mengecewakan!

TQVM pada sis dan  tuan punya blog kat atas.
TQ pada kawan2 yang mencabar2 i tu. ;)
TQ pada guru2 yg tak bertauliah..

Banyak benda lagi yg perlu dipelajari..kata org: "SEMAKIN DALAM KITA GALI SEMAKIN BANYAK BENDA YANG KITA AKAN JUMPA" - InsyaAllah.

2 ulasan:

lamanrindu berkata...

Ana.Di mana ada kemahuan di situ ada jalan

Syimama berkata...

Ya..mari kita kejar mengejar, moga dapat yg bermanafaat